12 Aralık 2010 Pazar

Herkese merhaba

Bundan sonra tarifburada da en sağlıklı yemek tariflerini ve pişirme tekniklerini hepinizle paylaşacağım...

Mutfağımdan çok lezzetli olsa bile birçok şeyi çöpe attım...Çünkü öğrendim ki maalesef sofralarımızda her daim kullandığımız bir çok şey özellikle hayatımızı kolaylaştıran yiyecekler öldürücü derecede zaralı olabiliyor...

Ben ,Volkan ve Kerem ....yani benim ailem ...bizler yaklaşık bir yıldır neredeyse her öğün çok farklı besleniyoruz...Çok araştırıyorum...çok okuyorum ...neler mi öğrendim????

Mesela yemeklere tuz koymadan da pişirdiklerim lezzetli oluyor yada reçel yapmak için çok şeker kullanılmalı son derece yanlış bir düşünce...ben şeker kullanmadan reçel yapıyorum.

Kerem 5 yaşında ...onu özellikle birçok şeyden uzak tutmaya çalışıyorum ama diğer yandan da çocukluğunu yaşayabilmesi içinde ona çok farklı lezzetler yaratıyorum...umarım sizlerde bu tariflerimi beğenirsiniz...

Özellikle bir yıldır kanserle savaşan bir aile olarak başkalarına da faydalı olmayı arzu ediyorum...evet tarifburada da sizlerde bildiklerinizi bana yazarsanız burada yayınlarım...amacım bu hastalık ile birlikte öğrendiklerimi herkesle paylaşmak ve faydalı olabilmek...herkese sağlıklı günler diliyorum...

Tarifburada başlıyor

8 yorum:

  1. Cok basarili olacagina hic suphem yok. Cok yakindan takip edecegim bundan sonra. Motivasyon hic bitmesin, devami gelsin lutfen :))))))))

    YanıtlaSil
  2. Pakizecim, brawo sana..:)
    Bilgilerini bizlerle paylaşacağına sevindim..
    Sağlıklı beslenmeyi bize de öğret..
    Öpücükler..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Açtıgın bu blokla eminim birçok insana yol göstereceksin. ve belkide bir çok insanın hayatının bir gün bile olsun uzamasına bir nefes sevdiklerinle beraber nefes almasını bir anı daha paylaşmasını saglayacaksın ..
    saglıklı günlerle birlikte ...olmayı diliyorum gönülden tebrik ediyor ve başarılar diliyorum ...emegine saglık ..

    YanıtlaSil
  5. Pakize ablacığım yazılarını büyük bir heyecanla bekliyorum.Sağlıklı beslenip, sağlıklı bir yaşam sürmeyi hayatımızın ilk önceliği olarak belirlememiz gerektiğine inanıyorum ama yapamıyorum o ayrı :))) Bize bunu tekrar tekrar hatırlatacak birisinin olması beni çok sevindirdi.Bloğunun takipcisiyim bundan sonra.Başarılar diliyorum..Bekliyorum..Öpüyorum çokkk...

    YanıtlaSil
  6. yol göstericim,yol arkadaşım,müdürüm,1 senedir senin tariflerinle ayaktayım biliyorsun değil mi?herkes bilsin diye açtığın bu blog süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. pakizecim, eline, yüreğine sağlık... sen yazdıkça biz paylaşalım.

    YanıtlaSil
  8. Yeni bilgileri bekliyoruz sabirsizlikla :)))))

    YanıtlaSil